17 Şubat 2013 Pazar

XL COOKING 2 YAŞINDA!

 
Herkese merhaba...
 
Zaman ne kadar da hızlı geçiyor. İnsan arkasına bakınca bunu daha iyi görüyor. Tam 2 yıl önce yine bu saatlerdi uzun zamandır yapmak istediğim bir şey var diyip bilgisayarın başına geçmiştim. Herkesten gizli bir blog açıp ilk tarifimi heyecanla yazmıştım. Linki eşime yolladığımda önce çok şaşırmış, sonra da çok sevinmişti.
 
O zamanlar acaba nasıl olur? Kaç tarif yazarım? Kaç kişi benim blogumu okur? diye düşünürken, bu gün bakıyorum da 200'e yakın tarif yazmışım. Ayda 10.000'e yakın görüntüleniyor blogum. Bu benim için bir hayal bile değildi o zamanlar...
 
Öncelikle; iki yıldır hep yanımda, bana destek olan, ayaklı reklam ajansım, aşkım kocacığıma çok teşekkür ediyorum. O olmasa ben yine yemek yapıp resmini çekerdim ama bu kadar kişiye ulaşmayı asla başaramazdım.
 
Ve tabi ki beni takip eden sizlere de çok teşekkür ederim. Eğer siz olmasaydınız bu yaptığım, kağıtlara yazılmış ve bir kenara atılmış tariflerden farksız olurdu. Özellikle son bir yıldır hamileliğim ve doğum sonrası kızımla yoğun ilgilenmem sonucu blogumu aşırı derecede ihmal ediyor olsam da, tariflerimi okumaktan vazgeçmeyen herkese çok ama çok teşekkürler.
 
Nice yıllar beraber olmak umuduyla....
 

 
 

2 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

kutlu mutlu olsunn:) iki ay sonra bende 4 yaşında olucam:))
hamilelik süreci hakikaten zorluyor ve aralar verdiriyor:)
ama sağlık olsun:) evlatlar sağolsun blog bekler:)

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

Nice mutlu yaşlara, tebrik ederim, darısı benim bloğuma:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...