16 Aralık 2011 Cuma

Kavanozda Yılbaşı

Herkese merhaba...

Bu gün sizlere çok eğlenceli bir dekorasyon tarifim var. Ben bununla mutfağımı süsledim. Çok şirinler :)) Fikri Martha Stewart'da görmüştüm.


Malzemeler

Top şeklinde jelibon
2-3 adet kolalı jelibon
Pasta süsleme şekerleri
Kürdan
Toz şeker
Kavanoz

Kolalı jelibonu resimdeki gibi kesiyoruz. Figürlerimizi yaparken bunun parçalarını kullanacağız.



NOEL BABA



ÇAM AĞACI




KARDAN ADAM



MANTARLAR



Tüm figürleri hazırladıktan sonra şık bir kavanozun yarısına kadar toz şeker koyup içine yerleştiriyoruz.


Çok eğlenceli ve şirin bu dekorasyonu denemenizi öneririm. Çocuklar buna bayılıyor :))

Dilerseniz tek tek de yapıp çocuklara hoş bir atıştırmalık hazırlayabilirsiniz.

Afiyetle..




8 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok cici olmuslar canim ellerine saglik ve gule gule kullan

Unknown dedi ki...

Çok şirinler canım yaaa çok..:))
Ellerine sağlık.
Hayırlı cumalar.

pembe kekik dedi ki...

Çok tatlı olmuşlar ellerine sağlık:)

Duygu dedi ki...

Cok seker gorunuyorlar, eminim cocuklar bayilir...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ben bu güzel siteyi neden daha önce keşfetmemişim ki:) herşey çok eğlenceli ve lezzetli görünüyor
ellerinize sağlık
öpüyorum

çeşnici Handan dedi ki...

Çok şekerleeeeeeer bayıldım bunlara ellerine sağlık.

anne eli gibi dedi ki...

şirin olmuşlar,ellerinize sağlık..

biraydamasalı dedi ki...

çok güzel fikir:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...